lauantai 8. elokuuta 2009

Kiireistä lomailua

Heivaantaas kaikille! Tällä viikolla olen investoinut kirjallisuuteen eli tarkemmin sanottuna ostanut järkyttävillä summilla sarjakuvia. Kulkukatin Pojasta löysin seuraavat:

Viivi ja Wagner: Kuinka Kasvissyöjä kesytetään, Viime Syksyn Nemi (ihan vain kauniiden kuvien takia), Äidille Tuukka-Nalle, ja sitten vielä heräteostos: Leppiz, Ruohonjuuritason Casanova. Suosittelen lämpimästi kaikkia!
Kirjastosta taas olen aiemmin lainannut Animalian Halpaa Makkaraa - Tehotuotantokriittisiä Sarjakuvia -albumin. Vaikka propaganda onkin paikoin kyseenalaista (esimerkiksi yhdessä sarjakuvassa kanamunien tuotano rinnastetaan natsisaksaan), herätti teos silti ajatuksia ja sai ainakin minut tarkkailemaan ruokakaupan pakkausmerkintöjä entistä tarkemmin. Vaikkei ekofasismi iskisikään, albumi kannattaa tarkastaa jo ihan upeasti toteutettujen sarjakuvien ansiosta.

Viime viikonloppuna olin koko kesän ensimmäisillä festareillani Ankkarockissa, mutta ensi kesänä lupaan viimein raahautua Ilosaareen! Joka tapauksessa teharit oli aika pliisu, mutta silti asfaltti poltteli ja kaikki nuoret tyypit halusivat mennä sekaisin!


Flow -lippu on onneksi varauksessa, sillä siellä on iki-ihana
Festareista puheenollen, en suosittele ottamaan tatuointia ihan mistä tahansa kojusta. Pahimmassa tapauksessa voi käydä vaikka näin:

http://www.metro.co.uk/news/article.html?in_article_id=211260&in_page_id=34&expand=true

Auts. Eli lyhyesti, Turkissa oli käyetty mustaa Hennaa, ja lapsen herkkä iho+ polttava aurinko = todennäköisesti elinikäinen muisto lomatatuoinnista.
Mutta nyt vielä loppukevennykseksi vähän iloisempia kesäkuvia

Jäätelön hinta korreloi usein hameen pituuden kanssa, pistaasijäätelöä ja salmiakkia á 50 cent.

Ciao, Cherry

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti