perjantai 31. heinäkuuta 2009

Höh sataa, eli blogipostin aika!

Oltiin tänään Namaskaarissa (tilatkaa no 17 eli se linssisetti, toimii) kun taivaalta alkoi tulla rankasti kaatamalla apinoita ja orankeja ja ehkä vähän vettäkin siinä sivussa. Oli siis aivan pakko siirtyä viereiseen UFF:iin sadetta pitelemään, (vaikka sadetanssi keskellä tietä houkutteli myös) joten ostin onneksi vain nätit kengät ja 10-vuotiaille lapsille tarkoitetun henkselimekon, kahden euron päivänä yht 4€.
Sillä aikaa sitä vettä tuli niin tuhatmilleittäin, että olin hyvin kiitollinen saadessani laittaa vielä hohtavan valkoiset kenkäni turvaan! Ostin myös ekokaupasta burgermixiä jolla korvaan ruuanlaitossa jauhelihan, (paitsi toi on kyllä aika vaaleaa niinkuin boksista näkyy!) ja mukaan tarttui myös soijanugetteja, joiden ulkomuoto herättää ihmisissä lähinnä hilpeyttä. (Hmh ne siis keitetään eka..)


No, ne on ainakin mielenkiintoisen näköisiä, saa nähdä kuinka mahtavan fiaskon niistäkin saa aikaan.!
Tällä viikolla ei ole valitettavasti draamaa tarvinnut tekaista kun perheenjäsen on joutunut sairaalaan. Siinä on kyllä hyvätkin puolensa, tulee kerrankin katsottua leffoja ja pelattua lautapelejä yhdessä. (Huomatkaa nurse-nappi!)


Olen myös kuullut enemmän tai vähemmän ajan kultaamia muistoja 70-luvulta, kun jopa parinmuodostus oli äärimmäisen poliittista. Samat geimithän tätä maailmaa vieläkin pyörittävät: ei mitään uutta Palestiina-Israel -vastakkainasettelussa, Vietnam on siirtynyt Lähi-Itään, ja no, kaupallinen massakulttuuri on sentään räjähtänyt käsiin! Onneksi jaksoin kuunella sitä paasausta, koska muuten en tietäisi missä sijaitsee muistiinpanot siitä kuinka maailman viisain ihminen kertoi neljä tuntia mikä on elämän tarkoitus.
Kun viikon taide-elämys on ollut Transformers 2 jossa höperön tutkijaisoisän nyhverövesa seukkaa autojen rassaamista tälläytyneenä ja playbotyyliin poseeraten rakastavan aivottoman törröhuulen kanssa, ( ja kuinka he totta kai pelastavat maailman) tunnen tiedon näistä kirjasista aiheuttavan pientä ylpeyttä, vaikkei geeneihin ehkä olekaan kytkeytynyt elintärkeää osaa maailmaa uhkaavien autoroboottialieneiden plääneistä. En toki aio tietenkään mainita niistä täällä tai missään tai kenellekään sanallakaan jos ne onkin ihan täyttä, no höpönlöpöä.


Mutta leffa oli siis todella korni ja puuduttava. Megan Fox on tietenkin kaikesta huolimatta aika kissa, vaikkei pelkkä ulkonäkö ja ruuvimeisselin piteleminen yltäkään sen ykkösosan nokkelan blondin ydinfyysikon hurmaavuustasolle. Hei, miksei kukaan ole tehnyt leffaa jossa treenatut ja pieneen esiliinaan pukeutuneet miehet ainoana intohimonaan elämässä PYYKKÄYS, KOKKAUS JA SIIVOUS, öljyilevät lihaksiaan ja poseeraavat nätisti maailman pelastaneen vaimonsa vierellä? Ostaisin.

Sain käsiini myös vihdoin City-lehden, ja selattuani lehden eli mainokset ja pikku pränttitekstit läpi lukaisin Akuliina Saarikosken haastattelun. Mitetin kauan arvostanko ihmistä yhtään vai onko hän vain turha huomionhakuinen pelle, mutta kun olin lukenut koko jutun ja katsoin sitä butch-poseerausta, päätin että pidänkin hänestä aika paljon. Pokkaa olla kolmekymppinen teini! RESPECT!

tiistai 28. heinäkuuta 2009

Blogini on auennut tervetuloa!

Tahdon toivottaa teidät, rakkaat lukijat, erittäin tervetulleeksi seuraamaan millaista on olla cherry on top!
Tai siis lähinnä pienenä kirsikkana suuressa kakussa. Mutta erityisesti tällaisena riotteja, hulinaa ja kimallusta rakastavana Kirsikkana! Huoliteltua ulkoasua ja laadukasta tekstiä odotellessa teen selväksi että kello hipoo kahta yöllä, ja tämän tekstin on tarkoitus toimia ainoastaan jonkinlaisena koko rytäkän käynnistyspostauksena.
Luvassa on radikaalia ruohonjuuritasoa, poliittista kähmintää ja vehkeilyä, kapinallista kansalaisaktivismia, mutta myös kauniista vaatteista, helyistä ja haisevista litkuista intoilua, sekä ehkä jotain jänniä kasvisruokakokeiluitakin. Kokkaaminen todella tapahtuukin jännän korkeimmalla tasolla, sillä osaan olla aika käsi keittiössä.. Noh, voin ainakin luvata että saatte kuulla kuinka saadaan pilalle jopa valmisruoka, kuten jäinen pakastekasviskeitto, ja miten tilataan nöyränä pitsa sen jälkeen.

Toivon että tulette viihtymään blogini parissa! :)

- Cherry