maanantai 1. helmikuuta 2010

Parhaat pähkinänkuoren palat vuodelta 2009

Enpä ole syksyn jälkeen paljoa uhrannut ajatuksia tälle blogille, sillä paljon on tapahtunut! Mutta nyt kun olen taas työttömänä, on aikaa vähän päivitellä. Kuulitte oikein, lappu iskettiin luukulle niinkin kaurismäkeläisessä työpaikassa kun Hakaniemen Hallin kahvilassa, jossa ehdin kaataa kahvia mammoille ja papoille n. 4kk ajan. Joten jos siis olet töölöläinen/keskustalainen (ha ha siis ytimessä, ei poliittisesti) jonkun kivan pikku putiikin pyörittäjä niin palkaa mut! Käymisen arvoisia kohteita Hakiksen hallissa on mm. Soppakeittiö (ja jeesus rakastaa sinua jos sinä päivänä sattuu olemaan taivaallista kikherne-kookos -keittoa!), Parhiala (Parhaat teet, kahvit ym.) Marimekon liike ja lukuisat muut pikkupuodit.
Näin vuoden alussa voisi tehdä pientä yhteenvetoa viime vuodelta. Kävin ensimmäistä kertaa Lontoossa, viikon reissulla! Hauskaa oli mutta homma meni aika käsistä karanneeksi biletykseksi. Toivottavasti pääsen joskus vähän tutustumaan tarkemmin jopa ihan nähtävyyksiinkin!


Seuraava suuri etappi oli eeppisimmät juhannus - eli juoppohulluilutauskibileet kokkoineen kaikkineen Tuusankorventiellä! Taikatemppuja, vain valokuvissa näkyviä ufoja, livesettejä, maailman paskin bändi ja mieletön kasvisruoka jättivät lähtemättömät jäljet.


Sitten pääsin vihdoin muuttamaan ensimmäiseen omaan kotiini, ja tätä kannatti kyllä odottaa:


Luvassa oli siis toiset eeppiset bileet kun muutto ja synttärit sattuivat suht päällekäin. Megapartyihin vaellettiin jopa niin kaukaisista ja eksoottisista paikoista asti kuin Turku ja Pori!

Siinä vähän vielä ikkunaa ja teemukia. Löydettiin myös vintiltä kirjahyllyn lisäksi kissa, joka nimettiin Prinsessaksi.


Voi pientä! Seuraavana aamuna naapuri soitti ovikelloa ja kyseli Sakkeaan, höh. Tuli vähän ikävä jäbää tuosta kuvasta!
Tällaista nyt tällä kertaa, katsotaan josko jaksaisin jotain kirppari/laukkupostausta väsäillä pian!
-Kirsu