Nythän onkin keskikesän aatto, ja kaikesta huolimatta en kirjota tätä ämpäri päässäni keskeltä metsää, vaan omasta kodista, lähes keskeltä stadia. Mitä ihmettä?! Poikkeus vahvistaa säännön: joskus on ihan hyvä viettää aikaa mm. tuunausprojektien kanssa! Sadekaan ei ole haitannut kun iho hohkaa kaunista ravun punaa. Illan saldo: yksi kadotettu neula, yksi katkennut neula, kaksi kädellistä helliä sormia, sekä puremajäljen näköisiä kulumia vasemmassa keskisormessa, mutta: yksi tuunattu vaalea farkkuhame! En muista miltä kyseinen härpäke näytti joskus keväällä kun sen kirpparilta muutamalla eurolla korjasin, mutta pituutta taisi olla enemmän,aika reippaastikin. Nyt helma onkin lyhyempi ja "revitty," tässä lopputulos:
Hameen tuunaamisen lisäksi olen myös pakannut mahdollista muuttoa varten, syynä roommates outta hell.
"Haha, you are fucked now! Aka haha, olet kusessa. Kirjaimellisesti.
Pyysin toista äskettäin tiskaamaan tiskinsä, sillä ne ovat lilluneet tiskialtaassa jo päivän pari ja tiskivesi alkaa jo uhkaavasti vihertää: kämppis uhkasi vetää turpaan jos kosken niihin?! :D Ymmärtänette varmaan miksi haen asuntoa Helsingistä tai vaikka Pihtiputaalta (ei sitten muuten mitään hajua missä se on!), kunhan saan työmatkat sumplittua keskustaan ja mahdollisesti myös opiskelupaikkoihin syksyllä. Jopa paikkakunnan vaihtokin houkuttaa sillä stadin ja sen lähimaaston hintatasolla on aika helvetin vaikeaa löytää elinkelpoista asuntoa alle 500€/kk.
Vinkkailla asunnoista toki saa, mutta olen semi skeptinen, sillä kaikenlaisia humpuukiheikkejä ja heikkiliisoja on kovasti liikkeellä. Nakuttelin taannoin asuntohakemuksia joka paikkaan mihin google vain osoitti, ja sain todella kummallisen puhelun: minulle tarjottiin kampista kattohuoneistoa, n. 250 € /kk. Jutussa oli tietty pikku jippo kätkettynä: asuisin miehen kanssa joka olisi mukana "radio-ohjelmassa," mihin kuuluisi että hän esittäisi kotiapulaistani. Minun kuuluisi pomottaa tätä au-pairiani, jotta radio-ohjelma olisi uskottava. Yhtäkkiä puheissa vilahti sukkahousut, ja tajusin että olen keskustellut tämän tyypin kanssa aiemminkin! Kun nimittäin keväällä täyttelin työhakemuksia, sain todella hämärän työtarjouksen: olisin promoottorien johtaja, ja työhöni liittyisi pomottava käytös ja sukkahousujen peseminen !!! :D Pikaisen salapoliisityön jälkeen löysin jopa jätkän tuoreen haastattelun iltalehti.fistä, otsikolla "Poliisi varoittaa seksihuijarista"
"# Iltalehti tavoitti myös "promoottorin", joka hymähtää huijaamilleen naisille. - Se nyt on sama jos vaikka baarissa jotain puhuu. Joskus voin olla vaikka pappi. Naiset uskoo mitä ne uskoo, hän sanoo.
# Mies korostaa, ettei hän ole tehnyt mitään rikollista. Omasta mielestään hän on vain kokeillut naisten huumorintajua. - Puolet loukkaantuu, puolet ei. En tee mitään rikollista.
# Nettisivuilla mies esittelee nykyisen firmansa erikoistuneen muun muassa kansainvälisten tähtien konsertteihin, maan suurimpiin festivaaleihin ja musikaaleihin sekä viihteen ja urheilun suurimpiin tapahtumiin. Sivuilla on myös näkyvä joukko tunnettujen suomalaisfirmojen logoja. "
Kyseessä on täysin sama jätkä! Selkeästi tekaistujen kotisivujen kuvaus osui täysin nappiin, sillä löysin numeron perusteella nimen ja firman, ja googlettamalla kyseiset kotisivut.
Minusta toisen tietojen selville ottaminen työpaikka/asuntohakemusten yms. kautta ja tekaistun asunnon/työpaikan tms. mahdollisuuden tarjoaminen sukkahousujen haarakiilan hieromisen toivossa on täysin moraalitonta. Baariin mennessään naiset sentään ovat tietoisesti ties millaisten örvelöiden iskemisyritysten kohteena ja voivat tarvittaessa turvautua vaikkapa järjestyksenvalvojiin, mutta työpaikka- tai asuntohakemusta täyttäessä intressit tuskin liittyvät millään tasolla siihen että antaisi seksuaalista nautintoa jollekin keski-ikäiselle naiseksi pukeutunueelle miehelle, sori nyt vaan. Harmittaa niiden nuorien, sinisilmäisten ja rahan takia mihin vaan suostuvien naisten puolesta, jotka hänen uhreikseen ovat joutuneet!!
Mitäs muuta, pohdin tässä että kannattaako leikata mustiin jegginseihin trendikkäät ilmastointireiät, se on nimittäin jostain syystä kovin muodikasta nykyään. Taidan kyllä jättää sen toistaiseksi tekemättä, sillä en tiedä vielä miten rei'istä saa viiltomaiset, täytyy vähän katsella josko jostain löytyisi joku tutoriali. On se myös totta kai hyvä olla yhdet ihan säädylliset mustat pillitkin.
Toivotaan että säät paranee aattoa kohden, josko sitä menisi tsekkaamaan stadin juhannuksen huomenissa. (kerran oonki sen tehny, jäätiin dokailee seurasaaren porteille.) Siispä mahti tauskia kaikille!!
Laav Cherry