Ennenkuin kajautatte gaudeaamus iguturit ilmoille ja hukutatte minut aaltomaljakkoihin ja ruusuihin, joudun harmiksenne ilmoittamaan että tuo mahtava lakkipääkuva on syksyltä 2008. :) Eli ollaa tässä oltu ylioppilaita jo jokunen hetki jos toinenkin.. Huomenna on vika pääsykoe, amiskorkeeseen, sitten voin hengähtää eli toisin sanoen myydä suurimman osan vapaa-ajastani työmarkkinoilla, hmh.
Yliopiston pääsykoe meni puoliksi hyvin (kirjallisuus) ja puoliksi huonosti (aineisto), onneksi ilmeisesti muillakin. Enpähän ainakaan ollut ainoa joka ei saanut mitään tolkkua Matti Vanhasen Sata-komitea sössötyksestä. No, onneksi se on ohi, en tiedä kehtaanko edes jännittää tuloksia, mutta jännitänpä silti.
Sitten on kierretty mm. karaokebaarissa, Pasificossa ym. kalliossa, YK:n avajaishippaloissa, öö, parvekepiknikillä, niin ja käytiin kattomassa Sinkkuelämää 2. :D Ykkönen oli ehkä parempi, ja sekin kyllä yksi turhimpia leffoja ikinä. Mutta! Loistavaa aivojennollaus -matskua, kuten esim. Desperate Housewives. Tuollaisen leffan jälkeen on vaikea miettiä mitään turhan vakavaa, joten ette nyt saa mitään korkeatasoista analyysiä elokuvasta. Ironman 2:n taas ajattelin mennä katsomaan toistekin! Oon aika hollywoodin orja.
Mutta palataksemme aiheeseen miksi ylipäätään menin katsomaan koko elokuvaa: Samantha Jonesin takia. Hahmo on legenda! Carrie taas, päähenkilö, pukeutuu järkyttävän rumiin vaatteisiin,(vaikka laukkusi ja kenkäsi maksaisivat enemmän kuin asunto Manhattanilla, se ruma riepu ylläsi on silti ihan helvetin ruma riepu!) näyttää rumalta: epäluonnolliselta ja anorekitsen laihalta, sekä on täysi idiootti "rakkaus" -dilemmoineen. ("Jos rakkaus on sokea niin voinko rakastua sokeaan, vai kumoavatko ne toisensa?!" -tyyliin. Ihme saivartlulla se muka tienaa ne asunnot ja merkkivaatteet, joopa joo.) Se tummatukkanen on teennäisen viaton, ja se punatukkanen, hmm enkö muista edes niiden nimiä, aa Miranda, vaikuttaa tykkäävän tytöistä niinkuin hahmon näyttelijä oikeassa elämässä, eli se mies ja lapsi -kuvio on myös vähän päälleliimattu.
No, analyysiäpä tuli kuitenkin. Muttamutta pakko mennä nukkumaan, tavataan taas pian!
-Cherryb
Ei kommentteja:
Lähetä kommentti