Näin vuoden alussa voisi tehdä pientä yhteenvetoa viime vuodelta. Kävin ensimmäistä kertaa Lontoossa, viikon reissulla! Hauskaa oli mutta homma meni aika käsistä karanneeksi biletykseksi. Toivottavasti pääsen joskus vähän tutustumaan tarkemmin jopa ihan nähtävyyksiinkin!
Seuraava suuri etappi oli eeppisimmät juhannus - eli juoppohulluilutauskibileet kokkoineen kaikkineen Tuusankorventiellä! Taikatemppuja, vain valokuvissa näkyviä ufoja, livesettejä, maailman paskin bändi ja mieletön kasvisruoka jättivät lähtemättömät jäljet.
Sitten pääsin vihdoin muuttamaan ensimmäiseen omaan kotiini, ja tätä kannatti kyllä odottaa:
Luvassa oli siis toiset eeppiset bileet kun muutto ja synttärit sattuivat suht päällekäin. Megapartyihin vaellettiin jopa niin kaukaisista ja eksoottisista paikoista asti kuin Turku ja Pori!
Voi pientä! Seuraavana aamuna naapuri soitti ovikelloa ja kyseli Sakkeaan, höh. Tuli vähän ikävä jäbää tuosta kuvasta!
Tällaista nyt tällä kertaa, katsotaan josko jaksaisin jotain kirppari/laukkupostausta väsäillä pian!
-Kirsu
Ei kommentteja:
Lähetä kommentti