tiistai 28. heinäkuuta 2009

Blogini on auennut tervetuloa!

Tahdon toivottaa teidät, rakkaat lukijat, erittäin tervetulleeksi seuraamaan millaista on olla cherry on top!
Tai siis lähinnä pienenä kirsikkana suuressa kakussa. Mutta erityisesti tällaisena riotteja, hulinaa ja kimallusta rakastavana Kirsikkana! Huoliteltua ulkoasua ja laadukasta tekstiä odotellessa teen selväksi että kello hipoo kahta yöllä, ja tämän tekstin on tarkoitus toimia ainoastaan jonkinlaisena koko rytäkän käynnistyspostauksena.
Luvassa on radikaalia ruohonjuuritasoa, poliittista kähmintää ja vehkeilyä, kapinallista kansalaisaktivismia, mutta myös kauniista vaatteista, helyistä ja haisevista litkuista intoilua, sekä ehkä jotain jänniä kasvisruokakokeiluitakin. Kokkaaminen todella tapahtuukin jännän korkeimmalla tasolla, sillä osaan olla aika käsi keittiössä.. Noh, voin ainakin luvata että saatte kuulla kuinka saadaan pilalle jopa valmisruoka, kuten jäinen pakastekasviskeitto, ja miten tilataan nöyränä pitsa sen jälkeen.

Toivon että tulette viihtymään blogini parissa! :)

- Cherry

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti